عکس کده

ساخت وبلاگ

تحقیقات از 3 فوتبالیست مشهور که به یک رستوران در فرحزاد رفت و آمدهای مشکوک داشتند، آغاز شد.

این فوتبالیست ها در پی اعتراف کارکنان یک رستوران که به محل فساد و فحشا تبدیل شده بود، تحت تعقیب قرار گرفته اند.

بر اساس گفته های مدیر رستوران و کارگران اتهام سنگین تری نیز در انتظار این 3 ورزشکار است.

طبق تحقیقات پلیس در این رستوران که در منطقه فرحزاد تهران قرار دارد. بچه پولدارها با ماشین های آخرین مدل با مراجعه به این رستوران و گشتی در محوطه آن روسپی های چند میلیونی را انتخاب می کردند و با خود می بردند.
این رستوران مورد دار با حکم قضایی تعطیل و مجوزش باطل شد اما از آن جایی که تحقیقات نشان می داد به به محل رفت و آمد زنان بدکاره تبدیل شده بود، تحقیقات ویژه آغاز شد و راز سیاه این 3 فوتبالیست مشهور فاش شد.
یک منبع موثق می گوید:«در اعترافات کارکنان این رستوران که مدیران آن را هم مجاب به افشای حقیقت کرد، به نام سه ستاره فوتبال هم اشاره شده که به این محل رفت و آمد داشتند و حتی با برخی زنان بدکاره هم در ارتباط بودند. این فوتبالیست ها در ساعاتی از روز که محوطه رستوران خلوت بود، به این محیط مراجعه می کردند و یکی از آنها حتی متهم است به کمک به اسکان برخی روسپی های این پاتوق!»
گویا پرونده همچنان باز است و به همین دلیل نمی توان اطلاعات دقیقی از تخلفات این فوتبالیست ها که نام شان در پرونده پاتوق زنان بدکاره قیمت بالا! آمده است، ارائه کرد.
منتظر اطلاعات تکمیلی باشید. برابر با شنیده های ما، اگر جرم این بازیکنان اثبات شود، شانس ادامه حضورشان در فوتبال را از دست می دهند. ب

فساد فوتبالیست های مشهور با زن خیابانی در فرحزاد

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 328 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:14

دو شرکت معتبر خودروسازی اقدام به عرضه محصولی مشترک و جدید بنام 207 صندوق دار کرده اند که در چند ماه آینده وارد بازار می شود.

گروه پژو و ایران خودرو، "207 صندوقدار" را به عنوان محصول مشترکشان زمستان امسال به بازار عرضه می کنند.

پژو 207 صندوقدار

پژو شرکت خودروسازی فرانسوی است، که در سال 1810 توسط خانوادهٔ پژو جهت ساخت آسیاب های قهوه، در شهر فرانش-کنته، فرانسه تأسیس شد ولی ورود رسمی پژو به صنعت خودروسازی با تولید دوچرخه «گراند بای» توسط آرمان (آرمان) پژو در سال 1882 آغاز شد. نخستین خودروی پژو که خودرویی سه چرخ بود، در سال 1889 توسط آرمان (آرمان) پژو و با همکاری گوتلیب دایملر تولید گردید.

پژو 207 صندوقدار

 ایران خودرو نیز، با نام پیشین ایران ناسیونال شرکت خودروسازی ایرانی است، که در سال 1341 توسط برادران خیامی با سرمایه مالی 100 میلیون ریال بنیانگذاری شد و پس از انقلاب 1357 توسط انقلابیون مصادره گردید.

این شرکت مهم ترین شرکت خودروسازی ایرانی است، که انواع خودروهای سبک و سنگین را با همکاری شرکای خارجی یا به تنهایی مونتاژ می کند. ایران خودرو سالانه حدود 550 هزار دستگاه خودرو تولید می نماید.

پژو 207 صندوقدار

پژو 207 صندوقدار در ایران + تصاویر

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 365 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:57

شرکت تولید کننده لباس همسر ترامپ می گوید همه لباس های تولیدی این شرکت ظرف یکساعت به حراج رفته است. 

همسر ترامپ


همسر ترامپ با این لباس در نشست جمهوری خواهان سخنرانی کرد. سخنرانی که جنجالی شد. او متهم به کپی برداری از سخنرانی میشل اوباما در سال 2008 شد.

براساس این گزارش ملانیا ترامپ قبلا مدل بود و سلیقه او باعث شده است، شرکت تولید کننده لباسی که او در نشست جمهوری خواهان پوشیده بود همه این محصولش را به فروش برساند.

همسر ترامپ

بنا به اعلام شرکت تولید کننده این لباس تنها همین لباس به رنگ صورتی مانده که با قیمت 1085، هنوز فروش نرفته است.


سایت ال اعلام کرد این لباس که دو هزار دلار می ارزیده، توسط یک طراح صرب در لندن طراحی شده است.

یک سخنگوی خانم ترامپ گفته او این لباس را دید، خوشش آمد و خرید.

همسر ترامپ

همسر ترامپ ، جنجال لباس مجلسی همسر ترامپ در یک جلسه

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 340 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:57

اضافه و یا کاهش کردن وزن تاثیر مستقیمی روی سلامت دهان و دندان به خصوص لثه های افراد می گذارد و این امر موجب تخریب هرچه سریع تر آنان می شود.

با مشاهده برخی نشانه ها و علائم در دهان می توانید به بیماربودنتان مشکوک شوید برخی نشانه ها روی زبان خبر از مشکلات زیادی در بدن میدهند

کارشناسان از تغییرات در پنج عضو بدن به عنوان عوامل شناسایی بیماری های مختلف درونی بدن یاد می کنند.

تغییر در ادرار و بیماری ها

گفتنی است، از جمله این نشانه ها می توان تغییرات در ادرار را نام برد که می تواند نشان دهنده وجود التهاب در بدن ، وقوع بارداری، رنگ تیره و وجود مشکلات کلیوی در دفع مواد سمی از بدن، تکرر ادرار و بروز عفونت های مجاری ادراری و ابتلا به دیابت، مشکل انقباض عضلات لگن و وجود خون که نشان دهنده خونریزی داخلی است را می توان نام برد.
دندان ها یکی دیگر از نشانه های بروز مشکلات سلامت در افراد هستند ، از جمله این مشکلات می توان بروز التهاب و خونریزی لثه را نام برد که در اثر بیماری دیابت بروز می کند.

بیماری های لثه نشان دهنده چیست

بیماری لثه همچنین می تواند در اثر عفونت های باکتریایی و وجود انواع میکرو ارگانیسم ها در بدن ایجاد شود، ترک خوردن دندان ها نیز می تواند نشانه پوکی استخوان باشد اما می تواند به دلیل برگشت اسید معده به مری نیز رخ دهد و باعث خورده شدن دندان ها شود.
وجود زخم در دهان نیز که به سرعت ترمیم نمی شود می تواند احتمال بروز سرطان در حفره دهان باشد و کارشناسان توصیه می کنند افراد حتماً در این مواقع به پزشک مراجعه کنند.
پلاک دندانی نیز می تواند هشدار بروز حمله قلبی و یا سکته مغزی باشد زیرا باکتری ها از راه دهان وارد بدن و جریان خون می شوند و می توانند سبب ضخیم شدن شریان ها و مرگ در اثر عوارض آن شود.
افزایش یا کاهش وزن نیز می تواند به دلیل بروز بیماری هایی چون دیابت، تیروئید، مشکلات هورمونی ، احتباس آب، مشکلات قلبی و یا بروز بارداری رخ دهد و باید جدی گرفته شود.
پوست نیز یک عامل مهم برای شناسایی مشکلات بدن است و افراد باید هرگونه تغییرات در پوست از جمله تغییر رنگ، لکه یا خال های تیره را جدی بگیرند زیرا می تواند نشان دهنده ابتلا به سرطان پوست باشد.
و در نهایت تغییرات در ناخن ها می توانند نشان دهنده بیماری هایی چون کم خونی و کمبود گلبول قرمز، کمبود کلسیم، مشکلات و کارکرد نامنظم غده تیروئید، بروز بیماری های قارچی ، جذب کم اکسیژن توسط بدن و کمبود پروتئین مورد نیاز بدن باشد.

کارشناسان توصیه می کنند افراد در صورت مشاهده هرگونه تغییرات در این اعضای بدن حتماً به پزشک متخصص برای معاینات بیشتر مراجعه کنند.

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 322 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:57

دیابتی ها چه کفشی بخرند

عوارض و ناراحتی های ناحیه پا یکی از مشکلات شایع دیابتی ها است . این عوارض حتی ممکن است تا آنجا پیشرفت کند که به قطع انگشتان پا یا حتی قطع کامل پا منتهی شود. یکی از مهم ترین اقدامات برای پیشگیری از بروز زخم پای دیابتی ها، تهیه کفش و جوراب مناسب است.
آسیب هایی که از کفش نامناسب به پای دیابتی ها وارد می شود، یکی از علل قطع عضو در این افراد محسوب می شود.

بسیاری از افراد بر این باورند که چون قند بالای خونشان را به واسطه داروهای خوراکی کنترل می کنند و به مرحله تزریق انسولین نرسیده اند، در گروه مبتلایان دیابت قرار نمی گیرند، اما باید بدانید از وقتی پزشک برای کنترل قند بالای خون، داروی خوراکی تجویز می کند، یک فرد دیابتی محسوب می شوید و باید همچون افرادی که انسولین مصرف می کنند، تمام نکات قابل توجه یک فرد دیابتی را رعایت کنید.

دیابتی ها

دیابتی ها چه کفشی بخرند

یکی از عوارض قند بالای خون، بخصوص در افرادی که بدرستی قند خونشان کنترل نمی شود، بی حسی در پاهاست.

در اثر این بی حسی اگر زخم، پینه یا میخچه ای به واسطه پوشیدن کفش نامناسب در پا ایجاد شود، فرد دیابتی قادر به تشخیص بموقع عارضه نیست و به دلیل تاخیر در درمان، احتمال بروز مشکلات ثانویه وجود دارد. در نتیجه، بهترین اقدام برای پیشگیری از این مشکلات انتخاب یک کفش مناسب است.

کفش دیابتی ها نباید خیلی گشاد یا تنگ باشد بلکه باید سایز پا بوده، پنجه پهنی داشته باشد تا انگشتان براحتی در آن قرار گیرند. تنگی یا گشادی کفش، سبب اصطکاک پا با کفش و ایجاد میخچه یا زخم در انگشتان می شود.

بهتر است، کفش مبتلایان بندی، چسبی یا سگک دار باشد تا آسان تر به اندازه پا تنظیم شود. کفش های جلو باز، دمپایی، صندل و کفش های راحتی دارای تسمه های بین انگشتی هرگز مناسب نیستند.

 دیابتی ها

کفش مناسب برای دیابتی ها کدام است

بهترین زمان برای خرید کفش، عصرهاست، چون در این زمان پاها حداکثر تورم را دارند و اگر در این زمان با کفش احساس راحتی داشته باشید، در سایر اوقات روز نیز با آن کفش راحت خواهید بود.

بهترین جنس کفش چرم است که باید کفی آن طبی و قابلیت تعویض داشته باشد.

دیابتی ها توجه داشته باشند که کفش نو را با فاصله بپوشند و در صورت بروز هر گونه تاول، زخم، قرمزی یا درد در پاها به دنبال کفش راحت تری باشند.

دیابتی ها چه کفشی بپوشند بهتر است ؟

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 312 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:57

موفقیت در فروشندگی و افزایش فروش

فروشندگی یکی از قدیمی ترین حرفه ها و مشاغل است که از روشِ «صحبت کردن و فروختن» استفاده می شود.

رمز فروشندگان ماهر این است که فروشنده ی ماهر، کار را به اصطلاح پیچیده و گنده اش نمیکند. او فرآیند فروش و در واقع تصمیم گیری و خرید را برای مشتری آسان و راحت میکند. با مشتری رفتاری ساده و روراست و بی شیله و پیله دارد! به مشتری که شاید در ذهنش سؤالاتی دارد و سردرگم شده، راه حل هایی ارائه میدهد و گره های ذهنی او را از هم باز میکند. با مشتری خود روابطی بلندمدت بر اساس حس صمیمیت و اعتماد و درک متقابل برقرار میکند.

آیا وجود یک فروشنده خوب می تواند در کسب و کار شما مفید باشد و آن را رونق دهد؟ آیا فروشنده خوب بودن ذاتی است یا بر اثر تجربه کسب می شود؟ فروشندگی هم مثل خیلی از شغل ها در دنیای کسب و کار، آداب و قلق خود را دارد. شاید خیلی از مواقع شنیده باشید که مردم می گویند “فلانی ذاتاً فروشنده خوبی است” یا این که “اصلاً طرف فروشنده به دنیا آمده است”.

فروشنده موفق

چگونه فروشنده ای موفق باشیم

واقعیت این است که یک بخش مهم و قابل توجه از شغل فروشندگی را عشق و علاقه تشکیل می دهد و این که فروشنده عمیقا به کاری که انجام می دهد اعتقاد و باور داشته باشد.

این نکته را نیز همواره به خاطر داشته باشید که قسمت عمده ای از موفقیت یک فروشنده را مهارت ها و توانایی های او شکل می دهد که در تمام سال های کسب علم و تجربه برای خود اندوخته است.

در این مقاله سعی داریم چند صفت مهم یک فروشنده ی موفق را برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید و ببینید یک فروشنده چطور عنوان “فروشنده ی موفق” را می گیرد.

فروشنده موفق

فروشنده موفق کیست

1. منافع خود و مشتری را مشترک می داند:

یک فروشنده ی حرفه ای ضمن این که به ارزش افزوده و سود خود فکر می کند منافع خریدار را نیز در نظر می گیرد. او می داند که مشتریان علاوه بر کیفیت و قیمت محصول به حرف های فروشنده هم تکیه می کنند و اگر این گفته ها با واقعیت یکسان نباشد، این آخرین خرید مشتری خواهد بود.

2. به مشتریان خود اعتماد به نفس می دهد:

خیلی از مشتریان هنگام خرید بین دو یا چند کالا دچار تردید می شوند، تا آنجایی که ممکن است این شک گسترده شود که حتی شاید از خرید صرف نظر کند. خیلی از اوقات مشتریان به محصول و یا ارزشی که می خواهند به دست بیاورند توجهی نمی کنند و فارغ از هزینه ی آن نیاز به مشاوره دارند، یک فروشنده ی موفق کسی است که این لحظه را به خوبی شناسایی کرده و به ذهن و قلب مشتری نفوذ کند و با یک راهنمایی ساده و در عین حال کارشناسی شده، ضمن دادن اعتماد به نفس به مشتری به خاطر ارزشی که به دست می آورد، او را به خرید ترغیب کند.

3. تحت زور و فشار نمی فروشد:

یکی از مضرترین عادت هایی که بعضی از فروشندگان دارند این است که می خواهند خرید محصول خود را با زرو و فشار به مشتری تحمیل نمایند. متاسفانه این دسته از فروشندگان هنوز فرق بین راهنمایی و اجبار در خرید را نمی دانند. آنها حتماً به این نکته هم دقت نمی کنند که اگر مشتری بر اساس جو به وجود آمده کالایی را خریداری کند، برای دفعات بعدی حتی اگر نیاز به محصول شما داشته باشد با توجه به خاطره ی خاکستری که در ذهن دارند، امکان ندارد به همان فروشگاه مراجعه کند.

4. انعطاف پذیر است:

یک فروشنده ی حرفه ای در خیلی از مواقع باید از خود نرمش نشان دهد. به عبارتی دیگر یک مشتری هنگام خرید کردن ممکن است چند بار نظرش عوض شود و شما را مجبور کند که مدل، رنگ، سایز و یا نوع های مختلفی را برای او نمایش دهد و یا اینکه در موقع پرداخت درخواست تخفیف کند که این رفتار کاملاً مرسوم است، یک فروشنده ی موفق در تمامی مراحل فروش باید از سعه ی صدر بالایی برخوردار بوده و رفتار خود به هنگام لحظه ی ورود تا خروج را با یک آهنگ مناسب حفظ کند.

5. روابط عمومی بالایی دارد:

یکی از مواردی که باید فروشندگان به آن دقت کنند، خوش رویی است. فروشندگان حرفه ای از ارتباطات عمومی بالایی برخوردار هستند. آنها همواره سعی می کنند ضمن نگه داشتن حریم شخصی مشتری با آنها رابطه برقرار کرده و به نوعی ایشان را به خود وابسته کند.

6. شنونده ی خوبی است:

یکی از مهارت های فروشندگان موفق شنوندگی عمیق آن هاست. یک فروشنده حرفه ای می داند که قبل از فروش کالا یا خدمات باید نظرات، درد و دل ها، عقاید و… مشتری خوب گوش کند و با توجه به خواسته هایی که خریدار در لا به لای حرف های خود عنوان کرده است، ضمن پاسخگویی مناسب کالای مورد نیاز ایشان را ارائه کند.

7. همه ی ابعاد شغل خود را می شناسد:

فروشنده ای موفق خواهد بود که تمامی آمار و اطلاعات مربوط به محیط، محصول، مشتری، رقبا و… در کسب و کار خود را بشناسد. به عبارت دیگر یک فروشنده ی حرفه ای بازار را استشمام کرده و یا اصطلاحاً بو می کشد و ضمن منطبق کردن خود با شرایط موجود، همیشه برای مشتریان خود در شاخه های مختلف تازگی دارد.

8. به حفظ مشتریان می اندیشد:

یکی از اصلی ترین سرمایه های هر کسب و کاری مشتریان آن مجموعه هستند. پس یکی از وظایف فروشندگان حفظ و نگهداری آنها می باشد. برقراری و حفظ ارتباطات صحیح، محکم و مؤثر با مشتریان از قواعد اصلی و صفات مهم این شغل می باشد که بخشی از آن به صورت ذاتی و بخش عمده ای نیز از طریق آموزش و کسب مهارت به دست می آید.

فروشنده ماهر و موفق چه ویژگی هایی دارد

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 376 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:57

یکی از بهترین و سالم ترین شیوه های در امان ماندن از سرطان مصرف آب سبزیجات است. اینکه آب سبزیجات چگونه می تواند انسان را از شر بیماری مهلکی مانند سرطان در امان بدارد سوال بجایی است. اول از هر چیزی به دلیل ویتامین ها و آنتی اکسیدان های فراوانش. در این مطلب به سبزیجات مفیدی اشاره می کنیم که آب آن ها سدی در برابر ابتلا به سرطان است.

نحوه تهیه آب سبزیجات

در برخی از کشورها آب سبزیجات به صورت آماده در بطری ها به فروش می رسد. بدون شک شما نیز در هر آب میوه فروشی می توانید آب هویج یا آب کرفس را پیدا و نوش جان کنید؛ اما هیچ راهی بهتر از تهیه آب سبزیجات خانگی و صد درصد طبیعی و تازه نیست. حتی اگر امکاناتش را داشته باشید و خودتان این سبزیجات را عمل بیاورید که فوق العاده است چون از شر انواع سموم و آفت کش ها نیز در امان خواهید بود.همچنین شما به یک آب میوه گیری خوب نیز نیازمند هستید.

بعضی از این آب میوه گیری های جدید فیبرها و عصاره ی کامل آب سبزیجات را می گیرند و حتی قادرند که سبزیجات بسیار سفت را نیز آب گیری کنند. در مورد میزان مصرف آب این سبزیجات نیز باید گفت که در جهت پیشگیری از ابتلا به سرطان، روزانه به میزان یک لیوان کافی است؛ اما اگر رژیم لاغری گرفته اید و یا اینکه خودتان را در معرض خطر بیشتری می بینید می توانید روزانه نیم لیتر از این آب سبزیجات را نیز بنوشید. توصیه ی اکید داریم که آب سبزیجات را تازه به تازه بنوشید.در قسمت دوم در مورد نحوه استفاده از آب سبزیجات برای افرادی که تحت شیمی درمانی هستند توضیحاتی ارائه می دهیم. 

هویج

اگر هویج ارگانیک باشد حتی نیازی نیست که پوست آن را بکنید. هویج حاوی میزان زیادی کاروتنوئید است که علاوه بر پیشگیری از ابتلا به سرطان برای شبکیه چشم و پوست نیز مفید است. آب هویج به خودی خود خوش طعم است و می توان از آن برای طعم دهی به آب سبزیجات دیگر نیز استفاده کرد.

انواع کلم ها

آب سبزیجات


کلم ها را جزو شاهکارهای طبیعت بدانید. برای آبگیری می توانید از تمام انواع کلم ها استفاده کنید اما بهترین گزینه ها کلم سبز و بروکلی است. این کلم ها نه تنها سرشار از آنتی اکسیدان ها

هستند بلکه به تعادل هورمونی کمک کرده و از بروز سرطان های مربوط به عوامل هورمونی نیز پیشگیری می کنند.

سبزیجات معطر

نظرتان در مورد یک فنجان آب جعفری یا نعناع چیست؟ معلوم است که این نوشیدنی ها به اندازه ی نوشیدن مثلاً یک لیوان شیرموز یا انواع آب میوه ها دل پذیر نخواهد بود اما باید بدانید که بمبی از ویتامین ها را وارد بدن خود خواهید کرد. سبزیجات معطری مانند جعفری، نعناع و غیره جزو بهترین گزینه ها هستند.

چغندر


آب سیزیجات

طعم چغندر خاص است اما اگر به نوشیدن آب آن عادت کنید بدون شک از طعم آن لذت خواهید برد. یک لیوان آب چغندر سرشار از کاروتنوئید است که میزان آن حتی بیشتر از هویج می باشد. بهتر

است بدانید که چغندر سرشار از مواد معدنی است که برای سلامتی تان فوق العاده است. اگر آب چغندر باب میلتان نباشد می توانید مقداری به آن آب هویج اضافه کنید.

آب سبزیجات برای پیشگیری از سرطان

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 394 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:57

شرایط تربیتی برای کودکان تک والدی بسیار دشوارتر از کودکانی است که پدر و مادر را درکنار هم دارند . خانواده محل اولیه تکوین شخصیت کودک و زمینه ساز تحول و تکامل بعدی او می باشد، از این حیث حضور مستمر هر دو والد در خانواده و مشارکت فعالانه آنها در قبول مسئولیت های معین و فراهم نمودن شرایط جهت رشد و پرورش کودک بسیار حایز اهمیت است.

از دیرباز مفهوم خانواده متشکل از زن و مردی بوده که با ازدواج رسمی دارای فرزند یا فرزندانی بوده اند. در برابر این نوع از خانواده، گاه خانواده ای وجود دارد که یکی از والدین به علت فوت یا طلاق حضور ندارد و فرزند یا فرزندان، تنها با یکی از والدین زندگی می کند. تک والد عنوانی است که بسیاری از جوامع برای این نوع از خانواده ها بکار می برند.

تربیت کودکان تک والدی که والدین آنها از یکدیگر جدا شده اند یا یکی از آنها فوت کرده است، کار بسیار دشواری است و همت مضاعفی نیاز دارد. این افراد برای شکل دهی به رفتار فرزندشان و کمک به آن ها در گرفتن تصمیمات درست، خود را تحت فشار می بینند. چنین والدینی مسئولیت بیشتری بر روی دوش خود احساس می کنند و در تصمیم گیری ها دچار مشکل می شوند.

کودکان تک والدی

تربیت کودکان تک والدی بسیار دشوارتر است

قوانین تربیتی کودکان تک والدی

با به کار بستن توصیه های زیر می توانید رفتار فرزند خود را به درستی کنترل کنید:

با کودکانتان وقت بگذرانید

بهترین کاری که برای فرزندتان می کنید این نیست که شرایط مادی زندگی او را فراهم کنید. یادتان باشد هر لحظه ای از عمرتان اگر با کودکتان بگذرد، به حساب می آِید. در این شرایط سخت شما می توانید بهترین لحظات زندگی را با فرزندتان داشته باشیدکه حتی ممکن است قبلا تجربه نکرده باشید. سعی کنید برای فرزندانتان لحظات شادی و خنده ایجاد کنید. با آنها شوخی و بازی کنید و نه تنها در غمها بلکه در شادی آنها هم شریک شوید.


تدوین مجموعه ای از قوانین

تلاش برای نادیده گرفتن محدودیت ها بخشی طبیعی از روند رشد کودکان است ولی شما باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشید. شاد بودن با کودکان و گوش دادن به درددل آنها نباید باعث شود که شما از قوانین کوتاه بیایید و نظم را زیر پا بگذارید. یادتان باشد قوانین چیزهایی هستند که همیشه باید به آنها احترام گذاشت و پایبند بود. اگر فکر می کنید می توانید از دستورالعملی کوتاه بیایید آن را قانون نکنید. درباره قوانین با کسی نمی شود شوخی کرد و در مورد نظم و اجرای قانون باید جدی و سخت گیر باشید.

شما چه انتظاراتی از فرزندتان دارید؟ سه تا پنج قانون کلی وضع کنید که حتی در غیاب شما نیز باید اجرا شوند. در ضمن اگر به همراه فرزندتان هر از گاهی به مرور این قوانین بپردازید او نسبت به رفتار خود آگاهی بیشتری پیدا خواهد کرد.

استفاده از ابزار تشویق

تشویق به موقع تاثیر مثبتی بر روی رفتار فرزندتان می گذارد و در ضمن اعتماد به نفس او را تقویت می کند کودکان در واقع به دنبال جلب رضایت شما هستند و برای گرفتن تاییدتان تلاش می کنند.

بنابراین به فرزند خود اطمینان دهید که رفتارش را تحت نظر دارید و از هر فرصتی برای تشویق او استفاده کنید.

 کودکان تک والدی

آسیب در کودکان تک والدی بسیار بیشتر است


به کار بردن لحن مناسب
والدین باید بدانند فریادکشیدن بر سر کودک نتایج منفی به بار می آورد. توصیه می شود برای مقابله با رفتار ناپسند او لحن جدی به کار ببرید ولی بر سرش فریاد نکشید. هر زمان که قصد دارید به فرزند خود هشدار دهید حتما از این لحن استفاده کنید.

همیشه در دسترس باشید
وقتی کودک به کمک شما احتیاج دارد همیشه در دسترس او باشید. نگویید کار دارم و نمی توانم. اجازه دهید کودک بتواند به راحتی با شما احتیاجاتش را در میان بگذارد و از شما کمک بخواهد نه اینکه مدام فکر کند مزاحم است و شما را خسته می کند.

تعیین مرزبندی ها
گاهی کودکان رفتار ناپسندی به نمایش می گذارند زیرا می خواهند والدینشان مرزبندی ها را به آن ها یادآوری کنند. کودکان با مشاهده مرزبندی ها به این نتیجه می رسند که به عقیده شما می توانند در چارچوب خاصی عمل کنند. به عنوان مثال شما می توانید بگویید:«تو می توانی بیرون از اتاق بازی کنی ولی از حیاط خلوت بیرون نرو.»

با تعیین مرزبندی ها کودک این پیام را دریافت می کند که می تواند به درخواست های ما جامه عمل بپوشاند.

جلب توجه کودک به مسائل دیگر
گاهی بهترین راه این است که توجه فرزند خود را به سوی مسائل دیگری معطوف کنید. این کار به ویژه در مورد کودکان کم سن و سال مفید است که علی رغم کنجکاوی مستقیما با درخواست های شما مخالفت نمی کنند. به عنوان مثال اگر نمی خواهید فرزند خردسالتان به صفحه کلید کامپیو تر دست بزند توجه او را به یک مسئله دیگر جلب کنید.

نادیده گرفتن برخی از رفتار ها
گاهی تنها کافی است که رفتار ناپسند کودکتان را نادیده بگیرید تا او به اصلاح آن بپردازد. به عنوان نمونه اگر فرزند شما هنگام خرید به اصطلاح «نق» می زند به وی بگویید:«تا زمانی که ناله می کنی نمی توانم حرف های تو را بشنوم» و تا زمانی که دست از ناله کردن بر نداشته وی را نادیده بگیرید. مدت زیادی طول نمی کشد که فرزندتان به این مسئله پی می برد که برای جلب توجه شما- که هدف اصلی اوست- باید دست از «نق» زدن بردارد.

تنبیهات کوتاه مدت
تنبیهات کوتاه مدت می تواند راه بسیار موثری برای تربیت کودکان باشد. البته مدت تنبیه کودکان باید با توجه به سن آن ها تعیین شود. به عنوان مثال برای یک کودک سه ساله، سه دقیقه کافی است، یک صندلی انتخاب کنید و فرزندتان را روی آن بنشانید. یادتان باشد در این مدت از حرف زدن با او خودداری کنید.

رویارویی با عواقب طبیعی
گاهی بهتر است اجازه دهید فرزندتان عواقب طبیعی اقدامات خود را بپذیرد. به عنوان مثال اگر فرزندتان به علت برهم زدن نظم کلاس تنبیه شده دخالت نکنید و به دنبال تخفیف مجازات او نباشید. به جای این کار بگذارید فرزندتان عواقب طبیعی عمل خود را بپذیرد، گاهی این کار بهترین «درس» را به او می آموزد.

آگاهی از نتایج رفتار
فرزند شما باید از نتایج رفتار خود کاملا آگاه باشد. فرض کنید شما می خواهید فرزندتان به مسواک زدن توجه بیشتری نشان دهد. یک نمودار در حمام نصب کنید و از کودکتان بخواهید هر بار که مسواک می زند بر روی آن یک علامت بگذارد. پس از اینکه تعداد علامات مزبور به 10 رسید می توانید پاداشی برای او در نظر بگیرید، مثل رفتن به پارک. این روش نتایج مثبت زیادی به همراه دارد.

محرومیت از امتیازات
محروم کردن کودک از امتیازات یکی دیگر از راه های موثر برای آموختن نظم به اوست. شما می توانید برای تنبیه کودکتان برای مدتی اسباب بازی مورد علاقه اش را از او بگیرید. در مورد کودکان بزرگ تر می توانید آن ها را از انجام بازی های ویدیوئی و یا پوشیدن لباس خاصی محروم کنید.

مطمئن باشید از اثرات مثبت این کار شگفت زده خواهید شد! هنگام به کار بردن این روش حتما میان «امتیاز» و «حق» تمایز قائل شوید.

قوانین تربیتی کودکان تک والدی

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 325 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:31

17 نفر در یکی از استخر کرج مسموم شدند

رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز از مسمومیت 17نوجوان در یکی از استخرهای کلانشهر کرج خبرداد.

دکتر مهرداد بابایی افزود:این حادثه عصر دیروز چهارشنبه درمنطقه اسلام آباد کرج رخ داد.

وی ادامه داد:اورژانس البرز چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای انتقال این افراد به محل حادثه اعزام کرد.

بابایی با اشاره به اینکه مسمومیت این نوجوانان سطحی بود، اظهار کرد:تمام افراد مسموم شده توسط نیروهای اورژانس البرز به بیمارستان شهید باهنر کرج انتقال یافتند.

این مسئول خاطر نشان کرد:13نفر از حادثه دیدگان مرخص شدند و چهار نفر دیگر در بیمارستان بستری هستند که به زودی مرخص می شوند.

مسمویت شناگران در استخر کرج

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 324 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:31

 پورشه عجیب در تهران

در میان خودروهای لوکس و مدرنی که در شهر ها و اقصی نقاط ایران چشم نوازی می کنند اخیرا اتومبیلی لوکس و گرانقیمت از خانواده پورشه وارد خیابان های پایتخت شده که این خودرو بطور عجیب و جذابی اسپرت شده و شکل دیگری به خود گرفته است.

در تصویر زیر ماشین پورشه عجیبی را در شهر تهران می بینید.

پورشه

پورشه عجیب و فوق اسپرت در تهران + عکس

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 372 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:31

روی میز آشپزخانه و یا کنار میزهای رستوران ها یکی از لوازم کوچک جا خلال دندان هایی هستند که به شکل های فانتزی و کلاسیک طراحی شده اند . نمونه هایی از زیباترین آنها را با جنس و طراحی های جالب در ادامه مشاهده خواهید کرد.

جا خلال دندان

جا خلال دندان پلاستیکی جدید

جا خلال دندان

جا خلال دندان شیک رومیزی

جا خلال دندان

جا خلال دندان فانتزی به شکل جوجه تیغی

جا خلال دندان

جا خلال دندان چوبی به شکل فیل

جا خلال دندان

جا خلال دندان سرامیکی حیواناتی

جا خلال دندان

جا خلال دندان عروسکی جدید

جا خلال دندان

جا خلال دندان چوبی شیک

جا خلال دندان

جا خلال دندان پایه دار جدید

جا خلال دندان

جا خلال دندان فشاری شیک و زیبا

جا خلال دندان

جا خلال دندان در دار

جا خلال دندان

جا خلال دندانی کوچک رومیزی

جا خلال دندان

جا خلال دندان پلاستیکی با طرح جالب

جا خلال دندان

جا خلال دندان پلاستیکی 

جا خلال دندان

جا خلال دندان به شکل سر اسکلت

جا خلال دندان

جا خلال دندان دسته دار جدید

جا خلال دندان

جا خلال دندان دکوری چینی

جا خلال دندان

طرح و مدل جالب جا خلال دندانی

جا خلال دندان

جا خلال دندان چوبی کوچک

جا خلال دندان

جا خلال دندان میله ای باریک

جا خلال دندان

جا خلال دندان باریک استیل شیک

جا خلال دندان

جا خلال دندان تزیینی شیک و زیبا برای خانه عروس

جا خلال دندان

جا خلال دندان فانتزی برای روی میز آشپزخانه

جا خلال دندان

جا خلال دندان تزیینی دکوری

جا خلال دندان

جا خلال دندان شیک تخم مرغی

جا خلال دندان

جا خلال دندان تزیینی فلزی

جا خلال دندان

جا خلال دندان به شکل درخت کاج

جا خلال دندان

جا خلال دندان عروسکی جدید و فانتزی

30 مدل جا خلال دندانی فانتزی و تزیینی + تصاویر

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 971 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:10

تکذیب خبر جدایی علی کریمی از خونه به خونه

علی کریمی از اواسط سال گذشته به عنوان مدیر فنی در تیم فوتبال خونه به خونه مشغول به کار شد و در بیشتر بازی های این تیم حضور پیدا می کرد.

این اتفاق همزمان با کناره گیری اکبر میثاقیان و انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید این تیم افتاد.

باشگاه خونه به خونه

علی کریمی در خونه به خونه

تشکر حسن زاده از مدیران استقلال و پرسپولیس

حسن زاده که تیمش پس از برگزاری دو بازی با استقلال و پرسپولیس به مشهد رفته در این باره گفت:اولا قبل از هر چیز از مسؤولان دو تیم استقلال و پرسپولیس تشکر می کنم که در برنامه فشرده پیش فصل، خونه به خونه را به عنوان حریف تدارکاتی در نظر گرفتند که این مسئله موجب خوشحالی مردم فوتبال دوست مازندران وبابل نیز شده که تیم خود را در این سطح می بینند .

او در ادامه گفت:ما دو بازی خوب را در تهران انجام دادیم و کار فنی تیم موفقیت آمیز بود، بخشی از کیفیت تیم در این دو بازی به منصه ظهور رسید که موجب امیدواری هرچه بیشتر ما به تیم شده است. تیمی که واقعا جانانه تمرین کرده و فرداشب هم برای زیارت به بارگاه امام رضا(ع) می رود تا ان شالله با آمادگی کامل فصل را آغاز کنند و همانطور که آقای منصوریان گفته مدعی اول صعود به لیگ برتر باشد.ما بهترین کادر فنی و بازیکنان را داریم و با حمایت مردم بابل این هدف در دسترس ماست .

حسن زاده سپس به موضوع خبر جدایی علی کریمی از خونه به خونه اشاره کرد و گفت:خوب است که این شیطنت ها قبل از آغاز لیگ اتفاق افتاده اما من قاطعانه عرض می کنم این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و قطعا علی کریمی اگر قصد جدایی از خونه به خونه را داشت به ما این موضوع را می گفت اما ایشان صبح امروز هم به همراه آقای امیری قائم مقام باشگاه درباره یک مسئله کاری صحبت کرده اند و بدون تردید همکاری ایشان با ما ادامه دارد.

او در ادامه عنوان کرد:علی کریمی استثنای فوتبال ایران و آسیا است و شبیه او هرگز نخواهد آمد و ما از حضور او در جمع خود بسیار خوشحال هستیم؛ علی کریمی عضو هیأت مدیره و مشاور مدیر عامل است و همکاری دو طرفه ما ادامه خواهد داشت. او بدون هیچ چشم داشتی کار خود را در خونه به خونه آغاز کرده و ما قدردان زحمات او هستیم و ان شاالله حضور گرم او در جمع اعضای باشگاه خونه به خونه موجب خیر هرچه بیشتر برای ما بشود.

حسن زاده در پایان ضمن تشکر از مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس مصاحبه خود را اینطور تمام می کند:از مسؤولان هر دو تیم آقایان طاهری، افشارزاده، پورحیدری، خوردبین ، برانکو، منصوریان و همه دوستانی که برای انجام این دو مسابقه به ما کمک کردند تشکر می کنم و اطمینان دارم با بازی های خوب خود پاسخ این محبت را خواهیم داد.

جدایی علی کریمی از خونه به خونه صحت ندارد

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 277 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:10

شکل و اندازه عجیب اولین سشوار خانگی

در گذشته به دلیل مکانیکی بودن ابزرها و کمبود امکانات بسیاری از ابزار ها در شکل های مختلف و عجیبی ساخته می شدند چرا که تصویر زیر گویای این مطلب است و قدیمی ترین سشوار خانگی را نشان می دهد.

این عکس که در سال 1920 گرفته شده یکی از نخستین نمونه سشوارهای خانگی را نشان می دهد. همان طور که در عکس مشخص است احتمالا یکی از اتاق های منزل اختصاصا به سشوار تعلق داشته است.

اولین سشوار

در ادامه چند سشوار قدیمی خانگی و آرایشگاهی را که به مرور زمان و پیشرفت امکانات تغییر شکل داده اند را ببینید.

اولین سشوار

اولین سشوار

اولین سشوار

اولین سشوار

اولین سشوار

اولین سشوار دنیا با جثه ای بسیار بزرگ + تصاویر

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 372 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:10

هشت سال از رفتن خسرو شکیبایی هنرمند خوش صدای سینمای ایران گذشت. پوریا شکیبایی پسر مرحوم خسرو شکیبایی ، در سالروز هشتمین سال درگذشت پدرش عکسی را با مادرش پروین کوشیار در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت :مادری دارم بهتر از برگ درخت .

پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی و مادرش

پدر پوریا شکیبایی مرحوم خسرو شکیبایی در ساعت 4 صبح جمعه 28 تیرماه 1387 در سن 64 سالگی در اثر بیماری عارضه قلبی در بیمارستان پارسیان تهران درگذشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا دفن شد. او مدت ها از عارضه سرطان کبد رنج می برد.

عکس پوریا شکیبایی با مادرش در هشتمین سالگرد درگذشت پدر

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 477 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 12:01

سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام خبر فوت یک جوان حدوداً 25 ساله به دنبال پرتاب از بالای پل طبیعت تهران به بزرگراه مدرس اظهار داشت:در پی گزارش اقدام به خودکشی یک جوان حدوداً 25 ساله که خود را از بالای پل طبیعت تهران به داخل بزرگراه مدرس پرت کرد، عوامل پلیس در محل حاضر شدند و گزارش این سانحه را به عوامل اورژانس اعلام کردند.

وی ادامه داد:به دنبال این اقدام، این جوان پس از برخورد با سطح زمین، در دم جان داد و هم اکنون مأموران اورژانس و پزشکی قانونی در حال انتقال وی هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد:در حال حاضر مسیر شمال به جنوب اتوبان مدرس در پی بسته شدن بخشی از مسیر، دارای ترافیک سنگین است و مأموران پلیس تلاش دارند هرچه سریع تر این مسیر را باز کنند.

خودکشی جوان 25 ساله از روی پل طبیعت تهران

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 358 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 7:28

با انبوه غذاهای فست فودی موجود در بازار که در کم ترین زمان آماده می شوند و ارزش غذایی کمی دارند، اصلا عجیب نیست که بیش تر بزرگ سالان کمبود ویتامین داشته باشند. براساس پژوهشی که پژوهش گران در دانشگاه ایلینوی انجام دادند، تنها 11.3 درصد از آدم ها هرروز میزان فیبر توصیه شده را تامین می کنند، و تنها 4.7 درصد بزرگ سالان میزان پتاسیم سفارش شده را دریافت می کنند. کاملا روشن است که باید یک انقلاب خوراکی جدی در جهان رخ بدهد تا آدم ها بتوانند انتخاب های سالم تر داشته باشند و ویتامین های مورد نیاز را از خوراکی های مصرفی شان دریافت کنند.

اگر هریک از این نشانه ها را تجربه کرده اید، احتمالا با کمبود ویتامین در بدن تان مواجه هستید:

1. جوش های قرمز بزرگ روی پوست به همراه ریزش مو.

این نشانه ی کمبود ویتامین حاکی از آن است که شما در رژیم تان غذایی تان ویتامین ب بیش تری نیاز دارید. اگر به شامپوهای موجود در فروشگاه ها دقت کرده باشید، بسیاری از آنها حاوی بیوتین یا ویتامین ب7 هستند. این ماده به تحریک رشد مو و ناخن کمک می کند، و برای تولید آمینواسید با آنزیم های درون سلولی واکنش می دهد. از آن جایی که بافت مو بیش تر از کراتین، نوعی پروتیین، تشکیل شده است مصرف خوراکی های سرشار از بیوتین به رشد بهتر مو کمک می کند. خوراکی های سرشار از بیوتین شامل مغزها و دانه ها، آوکادو، حبوبات، موز، تمشک، توت فرنگی، گریپ فروت، و سیب زمینی شیرین هستند.

اگر جوش های قرمز روی پوست تان دارید، شاید کمبود نیاسین داشته باشید. این ماده ی مغذی به عملکرد بهتر اندام ها و ترمیم دی ان ای کمک می کند. خوراکی های سرشار از نیاسین شامل موز، بادام زمینی، آوکادو، و کدو حلوایی یا تخمه آفتابگردان هستند.

2. لب های تان، به ویژه گوشه های لب، خشک می شوند.

اگر عارضه ی زبان دردناک را نیز تجربه کرده اید، این می تواند نشانه ی کمبود آهن، زینک، و ویتامین ب باشد. اگر مقدار زیادی میوه، سبزیجات، یا غلات کامل مصرف نمی کنید، سعی کنید میزان بیش تری از این خوراکی ها را در رژیم غذایی تان بگنجانید. به ویژه سعی کنید موز، سبزیجات برگی تیره(به ویژه اسفناج و کلم سبز)، نخودفرنگی، عدس، مغزها، دانه ها، و سیب زمینی مصرف کنید.

3. سطح انرژی تان خیلی پایین است.

احساس سستی یا افسردگی مکرر می تواند نشانه ی کمبود ویتامین باشد. بسیای از آدم ها که از افسردگی رنج می برند، مواد مغذی توصیه شده را، به ویژه ویتامین د و ویتامین ب، از رژیم غذایی روزانه شان دریافت نمی کنند. آهن، منیزیم، ویتامین ب12، و فولیک اسید می توانند به بدن مان انرژی بدهند، بنابراین اگر تازگی ها احساس خستگی می کنید، شاید با کمبود این مواد مغذی مواجه هستید.

خوراکی های سرشار از آهن شامل، توفو، بادام، خرما، لوبیاها، عدس، و به ویژه سبزیجات برگی تیره هستند. برای منیزیم می توانید سبزی های برگی تیره، مغزها، آوکادو، لوبیاها، موز، غلات کامل، و حتی شکلات مصرف کنید. هرچند ویتامین ب12 به طور طبیعی فقط در محصولات حیوانی یافت می شوند، می توانید خوراکی های سرشار از ب12 مانند مخمر مغذی و شیر و ماست های گیاهی را انتخاب کنید. در آخر، خوراکی های سرشار از فولیک اسید شامل بروکلی، چغندر، مارچوبه، و سبزی های تیره هستند.

کمبودویتامین

4. دست ها و پاهای تان بی حس یا مورمور می شوند.

این نشانه با مشکلات سیستم عصبی درارتباط است، که با ویتامین ب برطرف می شود. اگر این حالت را تجربه کرده اید، باید مصرف خوراکی های سرشار از ویتامین ب را بالا ببرید، که قبلا از آنها نام برده ایم. بی حسی دست ها و پاها معمولا با نوسانات خلقی و ناتوانی از تفکر واضح همراه است. همه ی این ها به سیستم عصبی مربوط می شود، بنابراین برای حفظ عملکرد درست این سیستم، گیاه های کامل خام بیش تری بخورید، یا اگر مصرف همه ی مواد مغذی ضروری برای تان دشوار است، ویتامین ب کمپلکس دریافت کنید.

5. به طور مکرر دچار گرفتگی عضلات، به ویژه در ساق و پنجه ی پا می شوید.

گرفتگی عضلات به معنی کمبود منیزیم، کلسیم، و به ویژه پتاسیم است. بسیاری از آدم ها که تمرین های بدنی سخت انجام می دهند آن را تجربه می کنند، چون نسبت به سایر آدم ها ویتامین ها و مواد معدنی بیش تری را همراه با تعریق از دست می دهند. به ویژه اگر مرتب تمرین و ورزش می کنید، باید مطمئن شوید میزان منیزیم، کلسیم، و پتاسیم از دست رفته را جبران می کنید، تا با کمیود ویتامین مواجه نشوید. پیش از این تعدادی از منابع منیزیم را در مورد 3 نام بردیم، اما برای تامین کلسیم می توانید سبزی های برگی تیره، مغزها و دانه ها، شیرهای گیاهی، انجیر و پرتقال مصرف می کنید. برای پتاسیم، موز بهترین منبع، و کدو، سیب زمینی، آوکادو، گوجه فرنگی، لوبیا قرمز، سیب، و شیرهای گیاهی منابع دیگر آن هستند.

نکته ی اصلی:اگر می خواهید همه ی مواد مغذی و معدنی ضروری را تامین کنید، همیشه به منابع خوراکی آنها رجوع کنید. یعنی اول سعی کنید همه ی موادی مغذی را از خوراکی های گیاهی دریافت کنید، و درصورت نیاز به ویتامین ها و مواد معدنی دیگر از منابع غنی شده استفاده کنید. هم چنین، اگر گوشت نمی خورید یا مخصوصا اگر کاملا گیاه خوار هستید، حتما از مکمل های ویتامین ب12 به طور مرتب استفاده کنید، آمپول ب12 تزریق کنید، یا خوراکی های غنی شده با ب12 بخورید

چند نشانه که کمبود ویتامین در بدن تان را هشدار می دهند

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 306 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 7:28

فال روزانه ، فال

برای آگاهی از وقایع مهم پیش روی خودتان در روز پنجشنبه 31 تیرماه 1395 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.

تاریخ انتشار : 31 تیر 1395

بازدید : 1,787 نفر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز وارد یک بحث و مشاجره شدن از حل کردن آن در همان ابتدا آسان‌تر است. اگر شما به افراد لجوج برخورد کنید، شاید حوصله سرزنش کردن آنها را نداشته باشید. یک ناراحتی بی‌اهمیت می‌تواند به طور پرشوری یک درگیری عاطفی را بالا ببرد. آگاه بودن از تواناییهایتان می تواند به شما کمک کند که انرژی‌تان را برای رسیدن به اوج ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز در حالیکه مدام از این شاخه به آن شاخه می‌پرید، تمرکز کردن واقعی برایتان تبدیل به چالش شده است. هر ایده خوبی که به ذهنتان می‌رسد فقط تا موقعی که ایده جدیدتری از راه نرسیده افکارتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این تمام کردن کارهایی که شروع کرده اید را برایتان مشکل می‌سازد. شما نمی‌توانید جلوی حواس پرتی‌هایتان را بگیرید، ولی می‌توانید روی عکس العمل‌هایتان کنترل داشته باشید. حداقل برای کشیده شدن به سمت کارهایی که باید انجامشان دهید از تمایلات و گرایشهای جدید خود آگاه شوید.
 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین خرداد ماه

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب‌انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین مرداد ماه

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین شهریور ماه

الان زمان این رسیده که افسار زندگی‌تان را خودتان به دست گرفته و خودتان امور را کنترل کنید، به خصوص اگر اخیرا تسلیم نظرات یک نفر دیگر شده باشید. حالا اوضاع برگشته و شما می‌توانید نقش یک آدم متنفذ و پرنفوذ را بازی کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با دلسوزی این کار را انجام دهید و نیازی به کمک فرد دیگری ندارید. اما خیلی مهم است که از حق خودتان دفاع کنید؛ اگر شما این کار را نکنید هیچ کس دیگری برایتان کاری نمی‌کند!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می‌دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می‌توانید بدون شک کردن به خود توانایی‌هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین آذر ماه

باوجود اینکه هم اکنون شما سعی می‌کنید که انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افکار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌کنند. اما تا موقعی که نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ایجاد کنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یک روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید که تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی که بهشان مرتبط است عمیق‌تر کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین دی ماه

اگر شما کاملاً از شریک کاریتان احساس رضایت می‌کنید، پس دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. به علاوه از کسی که دوستش دارید به خاطر اینکه فکر می‌کنید هیچ هدف مشترکی ندارید، جدا نشوید. شما می‌خواهید مثل کبک سرتان را زیر برف فرو کنید، ولی این کار مشکل شما را حل نمی‌کند. روبرو شدن با ضعفها و مشکلات یک رابطه، شما را از احساسات خودتان نیز آگاه می‌کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین بهمن ماه

با وجود اینکه بعد از کامل شدن ماه کشش و بحران شروع به کاهش یافتن کرده‌است، شما هنوز نمی‌توانید برای مشکل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا کنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده‌تان تکمیل کردن کارهایتان در محل کار را برایتان مشکل کرده‌است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینکه شما زمان کافی برای تشخیص دادن آن دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما سعی می‌کنید از صحبت کردن در مورد احساسات خود طفره بروید، اما اگر ترس‌های خود را در این بحث آشکار کنید برای خود مشکل درست کرده‌اید. لزومی ندارد خودتان را گول بزنید. الان بهتر است توجه خود و موضوع بحثتان را بیشتر به سمت موضوع‌هایی که طرف مقابلتان دوست دارد سوق بدهید.

فال روز پنج شنبه 31 تیر 1395

این مطلب مفید بود ؟ 4 3
نظر کاربران

نظر خود را بنویسید ...

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 316 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 7:28

فال روزانه ، فال

برای آگاهی از وقایع مهم پیش روی خودتان در روز پنجشنبه 31 تیرماه 1395 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.

تاریخ انتشار : 31 تیر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز وارد یک بحث و مشاجره شدن از حل کردن آن در همان ابتدا آسان‌تر است. اگر شما به افراد لجوج برخورد کنید، شاید حوصله سرزنش کردن آنها را نداشته باشید. یک ناراحتی بی‌اهمیت می‌تواند به طور پرشوری یک درگیری عاطفی را بالا ببرد. آگاه بودن از تواناییهایتان می تواند به شما کمک کند که انرژی‌تان را برای رسیدن به اوج ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز در حالیکه مدام از این شاخه به آن شاخه می‌پرید، تمرکز کردن واقعی برایتان تبدیل به چالش شده است. هر ایده خوبی که به ذهنتان می‌رسد فقط تا موقعی که ایده جدیدتری از راه نرسیده افکارتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این تمام کردن کارهایی که شروع کرده اید را برایتان مشکل می‌سازد. شما نمی‌توانید جلوی حواس پرتی‌هایتان را بگیرید، ولی می‌توانید روی عکس العمل‌هایتان کنترل داشته باشید. حداقل برای کشیده شدن به سمت کارهایی که باید انجامشان دهید از تمایلات و گرایشهای جدید خود آگاه شوید.
 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین خرداد ماه

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب‌انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین مرداد ماه

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین شهریور ماه

الان زمان این رسیده که افسار زندگی‌تان را خودتان به دست گرفته و خودتان امور را کنترل کنید، به خصوص اگر اخیرا تسلیم نظرات یک نفر دیگر شده باشید. حالا اوضاع برگشته و شما می‌توانید نقش یک آدم متنفذ و پرنفوذ را بازی کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با دلسوزی این کار را انجام دهید و نیازی به کمک فرد دیگری ندارید. اما خیلی مهم است که از حق خودتان دفاع کنید؛ اگر شما این کار را نکنید هیچ کس دیگری برایتان کاری نمی‌کند!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می‌دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می‌توانید بدون شک کردن به خود توانایی‌هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین آذر ماه

باوجود اینکه هم اکنون شما سعی می‌کنید که انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افکار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌کنند. اما تا موقعی که نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ایجاد کنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یک روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید که تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی که بهشان مرتبط است عمیق‌تر کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین دی ماه

اگر شما کاملاً از شریک کاریتان احساس رضایت می‌کنید، پس دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. به علاوه از کسی که دوستش دارید به خاطر اینکه فکر می‌کنید هیچ هدف مشترکی ندارید، جدا نشوید. شما می‌خواهید مثل کبک سرتان را زیر برف فرو کنید، ولی این کار مشکل شما را حل نمی‌کند. روبرو شدن با ضعفها و مشکلات یک رابطه، شما را از احساسات خودتان نیز آگاه می‌کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین بهمن ماه

با وجود اینکه بعد از کامل شدن ماه کشش و بحران شروع به کاهش یافتن کرده‌است، شما هنوز نمی‌توانید برای مشکل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا کنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده‌تان تکمیل کردن کارهایتان در محل کار را برایتان مشکل کرده‌است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینکه شما زمان کافی برای تشخیص دادن آن دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 31 تیر 1395

- فال روزانه در روز 31 تیر 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما سعی می‌کنید از صحبت کردن در مورد احساسات خود طفره بروید، اما اگر ترس‌های خود را در این بحث آشکار کنید برای خود مشکل درست کرده‌اید. لزومی ندارد خودتان را گول بزنید. الان بهتر است توجه خود و موضوع بحثتان را بیشتر به سمت موضوع‌هایی که طرف مقابلتان دوست دارد سوق بدهید.

فال روز پنج شنبه 31 تیر 1395

این مطلب مفید بود ؟ 1 0
نظر کاربران

نظر خود را بنویسید ...

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 271 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 0:21

سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام خبر فوت یک جوان حدوداً 25 ساله به دنبال پرتاب از بالای پل طبیعت تهران به بزرگراه مدرس اظهار داشت:در پی گزارش اقدام به خودکشی یک جوان حدوداً 25 ساله که خود را از بالای پل طبیعت تهران به داخل بزرگراه مدرس پرت کرد، عوامل پلیس در محل حاضر شدند و گزارش این سانحه را به عوامل اورژانس اعلام کردند.

وی ادامه داد:به دنبال این اقدام، این جوان پس از برخورد با سطح زمین، در دم جان داد و هم اکنون مأموران اورژانس و پزشکی قانونی در حال انتقال وی هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد:در حال حاضر مسیر شمال به جنوب اتوبان مدرس در پی بسته شدن بخشی از مسیر، دارای ترافیک سنگین است و مأموران پلیس تلاش دارند هرچه سریع تر این مسیر را باز کنند.

خودکشی جوان 25 ساله از روی پل طبیعت تهران

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 324 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:42

محمد هاشمی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:برای اعلام رقم دقیق حقوق رییس تشخیص مصلح نظام باید لیست های حقوق مجمع را نگاه کنم، اما آنچه به خاطر دارم حقوق ایشان 7 میلیون تومان است،که این رقم مربوط به آخرین دریافتی ایشان بود که بنده دیده ام. فکر می کنم اگر تغییری هم از آن زمان صورت گرفته باشد، قطعا مجموع دریافتی آقای هاشمی زیر ده میلیون تومان است.

محمد هاشمی

محمد هاشمی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

حقوق آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی چقدر است؟

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 340 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 19:28

خبرنامه